Při jakémkoliv nákupu je jedním z nejdůležitějších parametrů cena daného výrobku. Ne všichni máme stejné množství peněz, a co pro jednoho může být pár drobných, může pro jiného člověka představovat skutečně velkou částku.
I proto je dobré znát již předem celkovou cenu, kterou zaplatíme. A to platí i při nákupu vrat do garáže. Zde však najdeme obvykle několik překážek, zvláště pokud je objednáváme přes internet, což je dnes jeden z nejběžnějších způsobů.
Například pro sekční garážová vrata ceník sice najdeme, je však k němu nutné připočítat i náklady na dopravu a montáž, které při letmém prohlížení uvedeny nejsou.
U tohoto typu vrat je navíc ještě nutno připočítat fakt, že montáž musí provádět odborná firma, což znamená, že nemůžete ušetřit peníze tím, že si je sami přivezete a nainstalujete. Nákladům na instalaci a dopravu se tedy nevyhnete, a ty mohou být někdy vysoké.
Naproti tomu klasický dřevěný či plechový typ s petlicí a visacím zámkem zvládne nasadit prakticky každý trochu zručnější člověk, i když vzhledem k jejich váze je pravděpodobné, že bude potřebovat pomoc od fyzicky zdatných kolegů.
Jak by tedy ceník měl vypadat? Předně by měl být přehledně seřazený podle typů a značek, neboť i již zmíněných sekčních garážových vrat existuje více druhů. Je tedy dobré, pokud pod sebou přehledně uvidíme jejich ceny a základní parametry, jako jsou například rozměry. Dále by tam měly být, hned vedle samotné ceny produktu, dodatečné náklady, jako již zmíněná doprava a montáž.
Faktem, který si mnoho firem neuvědomuje, je totiž fakt, že i tyto maličkosti mají vliv na to, zda si zákazník produkt koupí. Je tedy v jejich nejlepším zájmu jej uspořádat tak přehledně, jak je jen možné. Rozhodně to není tak velká práce a povede pouze ke zvýšení zisku. A o to jde především, že?