Pokud někdo dokáže alespoň v omezené míře literárně tvořit, tedy napsat na vysoké úrovni alespoň nějaká ta kratší písemná sdělení, má to v případě, že si pořídí internetovou stránku, o trochu jednodušší. Protože si pro tuto dokáže napsat to, co tam chce mít, sám, nemusí shánět někoho, kdo to udělá za něj, nebo se po dlouhé hodiny mořit s něčím, co nakonec stejně nebude dokonalé, ba možná to bude přímo pro ostudu.
Jenže mnozí z našich majitelů webových stránek takové štěstí nemají. Mateřština je pro ně tu více a tu méně nezvladatelným problémem, mají problémy jak se srozumitelným vyjádřením svých myšlenek, tak třeba i s elementárními znalostmi pravopisu. A pak je jim záhodno doporučit, aby pokusy o napsání si článků na svoji internetovou stránku vzdali a našli si někoho zdatnějšího. Protože ne všude platí známé ‚negativní reklama je také reklama‘. Tady se autorovi nedokonalé výtvory spíše vymstí, než vyplatí, s nepovedenými články lze dosáhnout spíše posměchu a zavržení, než zdaru toho, co je těmito sdělováno.
Tací majitelé webů pak mají velké štěstí v tom, že dnes už lze schopného copywritera, tedy profesionálního psavce, sehnat bez problémů. A takový už se postará o to, aby měl zájemce o jeho služby internetová sdělení taková, za jaká se není třeba před nikým stydět.
Stačí si služby takového copywritera objednat, a je jisté, že bude dosaženo nezpochybnitelné kvality. Protože pro toho není web copywriting cizím pojmem, ten dokáže na přání kohokoliv vytvořit jak texty pro www stránky, tak i články pro www stránky se zaměřením na SEO nebo nejrozmanitější reklamní sdělení.
Dotyčný copywriter si zjistí dostatek informací o využití žádaného textu i o tom, co dané téma v praxi obnáší, text vytvoří a zašle zadavateli k okomentování. A není-li to dosud podle zákazníkova přání, upravuje svůj výtvor do doby, než je dosaženo dokonalosti a plné spokojenosti.
A jak jistě uznáte, je takový výtvor vždy lepší než něco, co v potu tváře sesmolí někdo, komu činí psaní problémy.